piątek, 22 września 2017

Pada, pada śnieg

Dzień dobry wszystkim.
Paskudna pogoda u mnie za oknem - zimno i pada deszcz. A jak u Was?
Chyba wolę zdecydowanie zimę ze śniegiem i mrozem niż taką szarą jesień z deszczem i wiatrem.
Tak, właśnie dziś jest pierwszy dzień jesieni.
A ja mam dla Was nie jesienną ale zimową inspirację.
Dwie zawieszki, bombkę i gwiazdkę.
Obie ubrane w papiery od UHK Gallery - Frosty Morning i zimowe tekturki Fabryki Weny.


W sklepie znajdziecie gotową bazę na zawieszki - bombkę i gwiazdkę.


Obie zawieszki przyozdobiłam ręcznie wykonaną poinsetią z jedwabnego foamiranu 
i posypałam brokatem.



Wykorzystane tekturki i materiały z fabrykowego sklepu:




Miłego popołudnia Wam życzę.
Pozdrawiam,





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia