sobota, 16 grudnia 2017

Shake it, shake it! Gościnnie - Craftolina




Witam wszystkich
Mam dziś zaszczyt gościć w Fabryce Weny wśród cudownych tekturek. 
Z racji, że nastał już świąteczny czas, nie pozostaje mi nic innego jak pokazać Wam moje świąteczne prace. Przygotowałam 3 karteczki z wykorzystaniem shaker boxów... moja aktualna miłość, gdybym mogła wszędzie umieszczałabym fabrykowe shaker boxy. Każdy box zawiera coś innego. W jednym znajdziecie zielony brokat, w drugim sztuczny śnieg, a w trzecim mikrokulki. 







Mam nadzieję, że moje świąteczno- zimowe karteczki przypadły Wam do gustu. 
Przy okazji chciałabym Wam życzyć zdrowych, wesołych świąt, pełnych rodzinnego ciepła i wzajemnego szacunku. 



Serdecznie pozdrawiam i do usłyszenia wkrótce. 



Karolina/Craftolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia