środa, 21 marca 2018

Chrzest Święty

Hej hej
dzisiaj pierwszy dzień kalendarzowej wiosny, oby rozpieszczała nas ciepłymi promieniami słońca.



Mam nadzieję, że jednak ciepłe dni nie będą odciągać mnie od twórczej pracy ;)
Dzisiaj pokażę Wam mój kolejny box tym razem z okazji Chrztu Świętego 
z nową tekturką 3D Fabryki Weny - chrzcielnicą.
Exploding-box to jedna z moich ulubionych form. Mimo, że jest bardzo pracochłonna, 
to daje tak dużo możliwości, że czasem jest łatwiejsza, niż zwykła kartka. 
Oczywiście nie mogło zabraknąć też innych tematycznych tekturek dostępnych w Naszym sklepie
 i moich foamiranowych kwiatuszków. Mam nadzieję, że będzie wyjątkową pamiątka na wiele lat.










Poniżej tekturki, które wybrałam z Fabrykowego sklepu:

 
 

Pozdrawiam Was serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia