piątek, 9 marca 2018

Tort urodzinowy inaczej

Cześć wszystkim!

Dzisiaj mam dla Was dwie wersje tortu urodzinowego dla tych dbających o linię – albowiem, wspaniałe, dietetyczne torty zero kalorii znajdziecie w Fabryce Weny i… możecie je wykorzystać w przygotowaniu urodzinowej kartki ;)
Moje kartki, mimo przygotowania na bazie papieru kraft miały być kolorowe i cukierkowe. Oprócz wspomnianych już tortów, wykorzystałam również tekturkowe urodzinowe napisy. Ze względu na kolorowe tła, nie zdecydowałam się na pokolorowanie tekturek w obawie o kolorystyczny bałagan.

Ale no dobra, myślę, że nie ma co przesadzać i nawet osobom na diecie kawałek prawdziwego, urodzinowego tortu nie zaszkodzi :)









Tekturki, których użyłam, możecie znaleźć tutaj:



Cytrynowe pozdrowienia! :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia