sobota, 25 maja 2019

Dzisiaj po raz drugi inspiruje Agnieszka Grzelak Zimowska


Witajcie!!!!
Dziś moje drugie z Wami spotkanie.
Z tej okazji przygotowałam dwie pamiątki z okazji chrztu świętego. Całość prac dopełniają moje ulubione tekturowe elementy z Fabryki Weny są taką kropeczką nad „i” w moich pracach.

Pierwsza inspiracja to exploding box do jego wykonania posłużyła mi baza z Rzeczy z Papieru, 
papiery to cudowna kolekcja Lemoncraft – Lullababy, oraz moje ulubione tekturki kołyska i ramka. 
Wszystkie te produkty znajdziecie na fabrykowych półkach.






Drugą inspiracją jest kartka z ozdobną kopertą 3D.  Baza to również Rzeczy z Papieru,  ten sam papier- Lemoncraft Lullababy oraz tekturki szatka chrztu świętego oraz ramka z listkami 2d.





Wybrałm do swoich prac poniższe tekturki:

 

 


Miło mi było gościć w progach Fabryki mam nadzieję, że moje inspiracje Wam się podobały.

Pozdrawiam Was serdecznie Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia