czwartek, 23 maja 2019

Komunijna Harmonijka dla Izabeli

Witajcie moi mili:)
Wysyp komunijnych prac w pełni i ja nie pozostałam obojętna na ten trend :D

Praca wykonana w zasadzie w ostatniej chwili na prośbę zmartwionego taty,
który chciałby swej córeczce jakoś radość sprawić w tym szczególnym dniu :)
Nie odmówiłam pomocy i tak oto powstało to maleństwo:


Na okładce piękny shaker w kształcie serca, a na niektórych stronach malutkie kompozycje urozmaicone idealnymi na tą okazję tekturkowymi cudeńkami :)








Jeśli i Wy macie niewiele czasu na wykonanie komunijnego upominku,
to mam nadzieję, że Was zainspirowałam i koniecznie zajrzyjcie do naszego działu w tej tematyce:)

Pozdrawiam 
Aga

Użyte Produkty:

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia