czwartek, 3 października 2019

Jesienne eko wieczorki

Witam Was jesienną porą... Długie, zimne wieczory kojarzą mi się z ciepłą herbatką i scrapowym biurem rzecz jasna! Ale nie w tym roku... Czy to starość? Kiedy wieczorem myślisz tylko o dobrym filmie i ciepłym kocyku albo o spaniu. Dopiero power i dreszczyk emocji przychodzi kiedy kurier podchodzi do drzwi, puka i mówi, że przyszła paczusia z FABRYKI WENY!


 I tak oto dostałam jesienny zastrzyk energetyczny i odrazu przepadłam w napisach. Uwielbiam dziecięce projekty, jeszcze bardziej lubię projekty proste, eko z Fabrykowymi tekturkami. Tak więc powstały prośby o zostanie rodzicami Chrzestnymi. Przyznam się, że napisy miałam pierwszy raz, ale już wiem, że będą u mnie już cały czas, są piękne!


Do stworzenia zapytań użyłam:


Inspiracje stworzyła dla Was

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia