poniedziałek, 18 maja 2020

OKIENKO W PASTELACH

Dzisiejsza moja praca, to projekt, który od dawna chodził mi po głowie. 
Odkąd zobaczyłam tylko te cudowne okienka, zakochałam się w nich bez pamięci. Zaraz wiedziałam, że utopię je w ręcznie robionych kwiatach i pastelowych kolorach. Taka karteczka ucieszy każdą kobietkę na urodziny, na imieniny… albo i bez okazji :)
Jak to zwykle bywa na początku mojej pracy przygotowuję materiały, których będę chciała użyć: bazę DL, tekturki, papiery, kwiaty, wycięte elementy, motylki, gaza itp. Kwiaty do tej pracy
wykonałam ręcznie z foamiranu.



Zanim konkretnie skupię się na kartce, embossuję tekturki delikatnie na biało.


Kiedy już wszystko wyczyszczę od wszędobylskiego proszku do embossingu, który po nagrzewaniu jest wszędzie, gdzie się tylko da – zabieram się do pracy.
Oklejam bazę papierem scrapowym. Panel główny podbijam białym papierem i podklejam
 na beermatę. Ten sposób powoduje, że praca robi wrażenie bardziej przestrzennej.


Kiedy wszystko już ze sobą poskładane, można zabrać się za układanie kompozycji.
Okienko to główny element mojej pracy i wokół niego chcę ułożyć całą kompozycję. Troszeczkę trwa przykładanie, zamienianie i dopasowywanie, zanim ostatecznie mocuję wszystko
 klejem na gorąco.




No i mamy gotową karteczkę ♥



Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja inspiracja i znajdziecie  w niej coś dla siebie.

Jeśli macie ochotę zobaczyć dokładnie cały proces tworzenia kartki, zapraszam na tutorial YT:




Do swojej pracy wykorzystałam następujące tekturki:

       

Serdecznie Was pozdrawiam.
Miłego tworzenia,
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia