poniedziałek, 6 lipca 2020

baLOnoVE

Cześć!
Kiedyś usłyszałam, że "Małżeństwo to podróż w nieznane", więc ślub jest początkiem takiej podróży i wydaje mi się, że ta kartka chyba też mogłaby wziąć udział w wyzwaniu które wczoraj ruszyło na blogu (jego tematem są podróże małe i duże).
Co o tym myślicie?


Głównym elementem kartki jest prześliczny, delikatny balon z napisem.


Ozdobiłam go ręcznie robionymi kwiatami, a żeby bardziej uwidocznić napis umieściłam pod nim papier kraftowy pasujący do bazy.


Kompozycję papierowych listków uzupełniłam moimi ulubionymi potrójnymi tekturowymi listkami.
Dodałam też mech, który według mnie wpasowuje się w pozostałe elementy.



Postanowiłam jeszcze dodać napis, nie mogło zabraknąć tez tego uroczego serduszka.


Użyłam:

 

Zapraszam do udziału w wyzwaniu! 
Paulina 

4 komentarze:

  1. Prześliczna praca a tekturki listki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To prawda, zawsze dorzucam je do koszyka podczas zakupów, by mieć ich zapas. :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca, tekturkowe listki są śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia