poniedziałek, 20 lipca 2020

Blejtram na narodziny dziecka

Dzisiaj moi Drodzy chciałabym zaprosić Was do wspólnego wykonania bletramy. 
To moja pierwsza przygodaz tą materią 😊 
Jakoś ostatnio wciąż zabieram się za nowe dla mnie materiały i projekty.


Przygotujmy wszystkie materiały i zaparzmy kawkę, albo herbatkę. Ja jestem amatorką czarnej.  Pierwsze co wybieram to tekturki, które będę chciała użyć w pracy. Dobieram kwiaty,
 elementy ozdobne, koronki i inne dodatki.


Miałam zaplanowane użycie innej maski, ale ostatecznie postawiłam na nowe doświadczenie.
Bardzo podoba mi się jeden z moich wzorów wykrojnika i to właśnie z niego
postanowiłam wykonać „jakby” maskę. Nawet się udało – jak sądzicie.


Kiedy wzór już został nałożony, delikatnie posypałam go brokatem aby nadać mu lekkiego błysku. Zaczynam też przykładać powoli elementy i kombinować jak zbudujemy sobie kompozycję na pracy. Zdjęcie maleństwa w cudownej ramce powinno być centralnym punktem naszej pracy, więc podniosłam go na beermacie i podbiłam ozdobną, ażurową serwetką.


Układanie kompozycji zajmuje troszkę czasu, dokładam tekturki i uzupełniam kompozycję w gazę. Ona nadaje pracy lekkości i wypełnia różnorakie zakamarki, jakie chcielibyśmy zakryć 😊


Kiedy wszystko ma już swoje miejsce i zostało przyklejone na amen…wytaczam najcięższe działa – chlapania. Ten etap, jeśli już się na niego decyduję, zawsze przyprawia mnie o ból głowy. Znacie to? Ta obawa, że coś pójdzie nie tak, że chlapniemy za mocno i zrobi się plama…ach… Kto nie ryzykuje, ten nie ma pięknej pracy... a więc chlapiemy. Nie jest ze mnie królowa mediowania, więc i moje zapasy nie są powalające. Użyłam więc mgiełki ze sklpu Action w kolorze jasnego, pastelowego różu. Zakrywam zdjęcie kawałkiem folii i do dzieła!


Mała wpadka, która mi się przytrafiła zostanie zasłonięta motylem ;) Uwielbiam uzupełniać prace chlapaniami …dlaczego tak rzadko to robię?


I tak oto dotarliśmy do końca i nasz blejtram na narodziny dzieciątka jest już gotowy. Mały napis
 i voila – możemy wręczyć rodzicom. I ja tak uczynię, kiedy wybiorę się w odwiedziny 😊


Materiały jakich użyłam w pracy:

        


Bardzo dziękuję za wspólne tworzenie, a dla zainteresowanych, którzy chcieliby zobaczyć
dokładnie krok po kroku moje działania – zapraszam na film.



Pozdrawiam,
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia