poniedziałek, 3 sierpnia 2020

Okiennica na nową drogę

Cześć w ten słoneczny poniedziałek!

Półmetek wakacji za nami, ale sezon ślubny w pełni, wiec z tej okazji przygotowałam pudełko,
które można podarować zamiast kartki lub boxa - zmieści się w nim też trochę więcej gotówki
niż w standardowej kartce.


 Jako, że mediowa nie jestem, to papier zamiast malowania - okleiłam papierem scrapowym. 
Napis sugeruje okazję, na jaką jest pudełko. Gdyby nie on, to drewniane cacko mogłoby być na (prawie) każdą okazję, prawda?


Okiennica miała być głownym elementem i nim jest... tylko została częściowo przykryta kwiatami.


Pod okiennicą umieściłam ażurowy border, którego widzicie pod różowym kwiatkiem skrawek.


Kompozycję uzupełniłam pięknymi listeczkami, mikrokulkami no i standardowo - sizalem.
Nie mogło też zabraknąć brokatu i chlapań.


Użyłam:

 
 
 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

Paulina

2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia