poniedziałek, 10 sierpnia 2020

Wakacyjny domek

Jak Wam mijają wakacje ? Udało Wam się wyjechać, odpocząć ?
Mam nadzieję, że tak. Ale ten czas nam szybko ucieka.
Ja jeszcze chwilę i też znikam, aby złapać trochę wytchnienia.
Kiedy spędzałam więcej czasu w domu, zakochałam się w tworzeniu albumów.
Coraz lepiej mi idzie robienie zakamarków i wszelkich zakładek na zdjęcia.
Nowe fabrykowe bazy dają mi coraz szersze pole do popisu.
Mam dla Was dzisiaj wakacyjną wersję domku – idealny projekt na zamknięcie
w nim wspomnień z wypadu nad morze. Ale już w głowie mam następny projekt.
Papiery się tną, tekturki czekają na użycie. 😊
















Wykorzystałam:
Baza- domek już niedługo dostępna w sklepie :) 
 
  
 

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia