poniedziałek, 21 września 2020

POZYTYWNIK W FORMIE MINI ALBUMU

 Witam serdecznie,
w tym miesiącu moja inspiracja jest dla mnie bardzo wyjątkowa,
 dlatego fabrykowe tekturki MUSIAŁY się w niej znaleźć.

W mojej pracowni powstał wyjątkowy mini albumik na zdjęcia 9/13 cm,
który jednocześnie jest Pozytywnikiem.
Każda z jego stron to kompozycja kwiatowa z cudnymi tekturkami oraz hasłem motywacyjnym.
 

Kwiaty na okładce wykonałam ręcznie i tutaj również naturalność tekturek sprawdziła się idealnie.



Tekturki zdziałały tutaj cuda. Wpasowały się idealnie w klimat i kompozycję albumu. 
Listki, gałązki - to jedne z moich ulubionych tekturek.

Idealnie uzupełniają kompozycje, nadając im niepowtarzalnego uroku.



Do albumu użyłam następujących tekturek:

 


Pozdrawiam,
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia