poniedziałek, 14 września 2020

Witaj na swiecie

Dzień dobry:)
Długo zastanawiałam się nad tym jak ma wyglądać moja praca inspiracyjna. Przeglądałam tekturki w sklepie i zobaczyłam słodkie kaczuszki. Już wiedziałam, że będzie to praca dziecięca. Kolejną rzeczą, która mnie do tego skłoniła, była baza kartkowa w kształcie body niemowlęcego. Ponieważ lubię róż to musiała być kartka dla dziewczynki. Chciałam, żeby była nieco inna niż zazwyczaj i wpadłam na pomysł, aby to była sukieneczka, a właściwie spódniczka.


Tak więc przykleiłam mnóstwo falban, na których umieściłam napis, a na karczku imitująca aplikację rodzinę kaczuszek pomalowaną markerami.



Dodatkowo w pasie dodałam bukiecik kwiatuszków z fabrykowymi listkami.
Tył kartki jest również ozdobiony falbanami.


Mam nadzieję, że choć trochę Wam przypadnie do gustu i zrobicie podobną kartkę
Wszystkie materiały znajdziecie tu:

  https://fabrykaweny.pl/pl/p/RZECZY-Z-PAPIERU-Baza-do-kartki-BODY-rozowa/1862 https://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-kaczuszki-rodzina-kaczek-6-sztuk/450 
  T465.png T626_1.png
 Tekturka - dmuchawce 

Pozdrawiam serdecznie

Małgosia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia