środa, 3 listopada 2021

Jesienny panel - kurs mixed media (eMKa)

  Hej, hej. 

Jeśli lubicie piękną, złotą jesień, to mam dzisiaj coś dla Was. 
Specjalnie dla Fabryki Weny przygotowałam kurs na jesienny, mediowy panel mixed media. 
Jako bazę, użyłam ramkę ze sklejki, dodałam też mnóstwo fabrykowych tekturek, odlewów z masy i pięknych, ciepłych, jesiennych kolorów. Jeśli chcecie zobaczyć jak powstawała ta praca, zapraszam na dól posta. Tam czeka na Was video-kurs. 
 








Użyłam: 
 
  t054a.png   t222a.png   T322A.png   BAZA SKLEJKA - PODWÓJNA RAMKA - 25 X 12,5 CM
   Tekturka - motyle 2 - kolekcja Forest Dream   Tekturka - JESIEŃ - grzybki   
T563_1.png  
 
Zapraszam na video-kurs:  
 


  Miłego dnia!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia