piątek, 26 listopada 2021

tyle słońca w całym mieście

Witajcie Kochani! U mnie w pracowni szaro, buro przez tą straszną pogodę, a w dodatku cały czas zimowe kartki. Mówię to trochę z pesymistycznym akcentem dlatego, że ja nienawidzę zimna, zimy i takiej pogody! Czy ktoś z Was również tak ma?


Moja przyjaciółka również tak ma, dlatego więc postanowiłam przygotować na jej urodziny małe LO, które zapewne powiesi na lodówkę jak wszystkie moje podarunki. Chciałam więc przynieść jej tym obrazkiem słońce, radość i może troszkę wspomnienie lata! chyba mi się to udało?


Mam nadzieję, że gdy wstanie rano i zerknie na lodówkę to humor jej się w mig poprawi i dzień będzie lepszy, a myśl o zimnej drodze do pracy nie będzie tak przerażająca.

Jestem bardzo ciekawa czy Wy w odbiorze tej pracy przenosicie się gdzieś daleko w myślach,
 gdzie jest ciepło i piasek? :D
 Dajcie koniecznie znać!


Do mojej wesołej pracy użyłam:


Pisała dla Was

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia