poniedziałek, 14 października 2024

Czekoladownik na ślub

 Hejka!

Macie tak czasami, że w głowie ułoży Wam się wizja projektu, a w trakcie tworzenia całkowicie zmienia się koncepcja? Ja miałam tak właśnie z tym czekoladownikiem, który początkowo miał być w poziomie i z dodatkiem różu. Jak widzicie wyszło inaczej :) 

Pracowałam na gotowej biało-perłowej bazie, z delikatną kolekcją Simple Story od ScrapAndMe. Przy użyciu maski i pasty strukturalnej wykonałam wzory na pierwszym tle. Na nich nakleiłam kolejne warstwy papieru, na których stworzyłam kompozycję centralną.  Jeśli chodzi o tekturki to zdecydowałam się potraktować je brokatowym pudrem do embossingu, który pięknie współgra z kolorem bazy. Dzięki niemu tekturki przepięknie się mienią. 
W centralnym miejscu umieściłam wianek z gałązkami  i grafiką Młodej Pary. Napis W dniu Ślubu przykleiłam na moich kwiatach co dodało pamiątce przestrzenności. W kompozycji znajdują się także gałązki, listki, sznureczki, sizal, kuleczki i brokat. 





Użyte tekturki:




Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia