sobota, 5 października 2024

Exploding box na Chrzest Święty

 Cześć!

Prace dziecięce to zdecydowanie moje ulubione klimaty. Kocham tworzyć pamiątki dla najmłodszych i tą miłością chciałabym zarazić także Was ;) Na dzisiejszą inspirację przygotowałam exploding box na Chrzest Święty dla chłopczyka. 

Na wieczku boxa stworzyłam kompozycję, w której rolę główną gra oczywiście tekturkowy napis Pamiątka Chrztu Świętego i gwiazdki od Fabryki Weny. Tekturki potraktowałam pięknym, błyszczącym tuszem do embossingu.

W prawym roku zrobiłam małą kompozycję z kwiatuszków, listków i tekturkowych gałązek.

W środku boxa stoi tekturkowa Chrzcielnica 3d.

Jedna ze ścianek boxa pozostała pusta, aby można było umieścić tam życzenia. Na drugiej zrobiłam tylko opaskę ze wstążki, za którą można wsunąć pieniądze.

Trzecia ścianka zawiera symbole Chrztu czyli białą szatkę i świecę.

Na ostatniej ściance przykleiłam kilka grafik z maskotkami.

W pracy użyłam:

Pozdrawiam!


1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia