piątek, 9 września 2016

Gościnnie - Agnieszka Grzelak-Zimowska :)

Witajcie!!!


Miło mi gościć na blogu cudownej Fabryki Weny i podzielić sie z Wami moją  pracą.
Mam napisac coś o sobie a to chyba najtrudniejsze z tego wszystkiego ;) ;) ;)


Żona i mama dwóch córek, z zawodu psycholożka i pedagog. 
Prace z papieru robiłam od zawsze- kartki, zaproszenia itp.
"Dłubanie " w papierze, jak ja to nazywam, było moją odskocznią, relaksacją, terapią od pracy z pacjentami. 
Dopiero półtora roku temu zaczęłam się rozwijać w tym kierunku choć jeszcze nie dotartam na żadne warsztaty scrapbookingowe nad czym bardzo ubolewam :(. 
W porównaniu z Teamem Fabryki jestem początkująca, ale mam nadzieję że spodoba się Wam moja praca.

Na dzisiejszy gościnny występ przygotowałam pudełko- exploding box ślubny z cudnymi tekturkami Fabryki oraz z ozdobną torebką. 









Pozdrawiam i do zobaczenia niebawem :) :) 
Handmade by Agnes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia