wtorek, 6 września 2016

Prezent pełen wspomnień

Witajcie! 

Dzisiejszy post zacznę od małej retrospekcji....
 Poznałyśmy się ponad 8 lat temu na forum ślubnym i od tego czasu nasza znajomość wciąż trwa, nie tylko wirtualnie ale i naocznie. W zeszłym miesiącu miałyśmy swoje babskie  spotkanie podczas, którego jednej z nas zorganizowałyśmy urodziny.  A ja z zupełnej tajemnicy dzięki Fabryce Weny przygotowałam jej prezent, zamykając w albumie nasze 8 lat znajomości. 


Album o wymiarach 20 x 20 (niedługo do nabycia w sklepie) z 10 kartami,



Grawerowana etykieta znamionowa wykonana na indywidualne zamówienie u szefowej FW


Wszystko utrzymałam w jednej kolorystyce umieszczając na kartach prawie 50 zdjęć, 2 strony pozostawiłam na tzw potem - czyli na uzupełnienie po naszym spotkaniu, z miejscem na życzenia i fotkę pozlotową.


Oczywiście środek też jest niczego sobie, bo wykorzystałam kilka super tekturek






 Więcej pozostanie moja słodką tajemnicą.

Użyłam:


 


A Was zapraszam do udziału w naszym nowym wyzwaniu.

Buziaczki
Daga


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia