czwartek, 6 października 2016

Pierwszy raz podobno boli ... ale czy zawsze ;)?

Dzień dobry :)
Powiadają, że pierwszy raz boli ...
ja dziś swój pierwszy raz przeżyłam z ... bazą kartki DL 10x21cm!
oj jakież to były emocje :)
do tej pory uwielbiałam swoje "kwadraciaki" i to one od bardzo długiego czasu stanowiły podstawę moich prac. Ale każdy powinien się rozwijać, więc zakasałam rękawy i ...
kombinowałam, kombinowałam, aż coś takiego zmajstrowałam.
Soczysssta czerwona ( choć zdjęcia tego nie oddają ;)) kartka na ślub przeznaczona.
 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)

 

 



 
Użyłam pięknej ramki i napisu :
 
 
http://fabrykaweny.pl/userdata/gfx/a2284c5b9aa3db226c6ba756caf6c3b1.jpg
 
http://fabrykaweny.pl/userdata/gfx/6851a820762b0aee5992a2e556e5c612.jpg
 
a jaki był Twój "pierwszy raz" w ostatnim czasie podczas Twojej przygody scrapbookingowej?
Podziel się z nami swoją historią :)
 
Pozdrawiam - Agata
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia