piątek, 7 października 2016

Zorganizuj się!


Witajcie moi kochani!

Jak pewnie niektórzy z Was już zauważyli, mam zaszczyt i przyjemność dołączyć do tak znakomitego towarzystwa, jakim jest Zespół Projektowy, tzn. DT Fabryki Weny.
Ogromnie się cieszę, że będę mogła Was inspirować przy użyciu tak wspaniałych tekturek jakie ma w swojej ofercie Fabryka Weny.

Dziś mój pierwszy, własny post :)
Jak każda full etatowa projektantka musiałam się zorganizawać.
Dżoaska obdarzyła mnie samymi wspaniałościami i miedzy innymi składanym pudełkiem, oraganizerem na moje tekturki.
Nie mogłam go pozostawić tak poprostu, białego, tekturowego...
Zmediowałam go troszeczkę...
Przyozdobiłam go oczywiście tekturkami. Wykorzystałam kilka zębatek i trybików
a także ramkę kwadratową ze strzałkami, którą pociełam na cztery kawałki 
i przykleiłam na każdym z boków mojego pudełka.
Dodałam kilka kwiatków, sznurek, pomalowałam wszystko białym gesso, a po wyschnięciu pochlapałam mgiełkami i farbkami.
I oto efekt mojego chlapania:








Tutaj szybki skrót to tekturek:




Mam nadzieję, że podobał się Wam mój pierwszy post i będziecie tu częściej zaglądać 
po inspiracje ode mnie i od moich koleżanek.
Nie zapomnijcie, że trwa wyzwanie październikowe,
Zapraszam do zabawy!

Pozdrawiam,
xxx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia