czwartek, 20 lutego 2020

Delikatnie piękne

Ostatnio obiecałam Wam, że pomęczę Was pracami komunijnymi i oto jedna z nich. Bardzo delikatna, klasyczna z cudownym cytatem! 


Uwielbiam czas komunijny, uwielbiam tworzyć pamiątki na tą okazję. W naszym sklepiku znajdziecie bardzo dużo cytatów, które ułatwią tworzenie takich prac. Do pracy użyłam również papieru od Uhkgallery. Nie da się ukryć, że to jedne z ulubionych moich papierów, których używam praktycznie w każdej pracy! 


Oczywiście papiery od nich znajdziecie również na stronie Fabryki. Do całości dodałam słodkie, tekturowe listki, które dopełniły całość. 


Prócz cytatów komunijnych dostępne są również inne dodatki związane z tym tematem, naprawdę warto zaglądnać na dział komunijny, bo tekturki ułatwia nam każda pracę! 


Do pracy użyłam:


Tworzyła dla Was:

1 komentarz:

  1. Bardzo ładna, nie mam pojęcia jak robi sie te kwiaty ale są śliczne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia