piątek, 7 lutego 2020

Serduszko puka w rytmie... scrapa

Hej!

Już niedługo Walentynki, więc u mnie praca w bardziej romantycznym stylu.
Uwielbiam robić albumy, ale również kartki z kompozycjami kwiatowymi. Moja dzisiejsza praca to takie połączenie obu tych form. Album jest zbindowany na sprężynie, w środku ma czyste karty. Za to na okładce już się więcej dzieje.


W centrum okładki umieściłam dwa koła podniesione na dystansie. Na samej górze napis "Album", a pod nim strzałeczka, która dopełnia całości.


Ten album tylko w wersji dla dorosłych, bo na okładce butelka wina z kieliszkami.


Kompozycję kwiatową zrobiłam z kwiatków z foamiranu oraz tekturowych listków, które uwielbiam. Tutaj pobarwiłam dwoma odcieniami zieleni za pomocą Distress Ink.


Dopełnieniem kompozycji jest wstążeczka vintage. 


Dodałam także kilka "smaczków", które niewinnie wyłaniają się z kompozycji. 


Napis album jest pociągnięty błyszczącym medium oraz Glossy accents - uwielbiam takie rozwiązanie, bo nadają charakteru tekturkom. Do tego fajnie je zabezpieczają.


Jest błysk! Kiedy poruszymy album to wszystko pięknie się błyszczy.


Wykorzystałam:



A Wy tworzycie coś walentynkowego? 
Koniecznie się pochwalcie!

Trzymajcie się ciepło

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia