poniedziałek, 23 marca 2020

WIELKANOC ZA ROGIEM


Cześć!
W pierwszy poniedziałek wiosny nadaję do Was ja - Pusia. 
Cieszę się bardzo, że będę miała okazję pisać do Was i mam nadzieję, Was inspirować. 
Na pierwszy ogień przygotowałam dwie pastelowe, siostrzane kartki wielkanocne
z użyciem głównie nowych tekturek.
Do ich wykonania użyłam jednej kolekcji papierów i zrobiłam takie same kwiatki.
Trudno było się zdecydować, ale w końcu padł wybór na napis i ramkę z barankiem oraz śliczne motylki.


Motylkami uzupełniłam kompozycję.
Baranka pomalowałam białą farba akrylową, ale motylki dla kontrastu pozostawiłam surowe.


 


Użyłam sizalu, by wianek był pełniejszy i bardziej przestrzenny.






Wykorzystałam tekturki:

 
 


A Wy tworzycie kartki wielkanocne?
A może już zakończyliście nad nimi pracę? Albo jeszcze nie zaczęliście?
Dajcie znać! :)

Pozdrawiam serdecznie
Paulina

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia