poniedziałek, 30 marca 2020

Zbliża się Wielkanoc

Hej, hej !
Zapraszam Was na mojego pierwszego posta w nowym sezonie Fabryki Weny. 
Strasznie się cieszę, że mogę dalej Was inspirować. 
Mamy fantastyczną ekipę wspaniałych i utalentowanych dziewczyn. 
To będzie bardzo twórczy sezon i mam nadzieje, że będziecie z nami tu na blogu, 
na naszym FB i Instagramie, bo Wasze wparcie jest dla nas bardzo ważne. 

Nie wiem czy dane nam będzie w tym roku świętować, ale myślę, 
że jest to czas pamiętania o najbliższych bardziej niż kiedykolwiek.
 Dlatego przygotowałam kilka wielkanocnych kartek wypełnionych pozytywnymi kolorami, 
bo coraz bardziej potrzebujemy dobrej energii. 
Wszystkie tła zrobiłam sama - taka moja kolejna twórcza zachcianka. 
Żeby były troszkę urozmaicone wykorzystałam kilka rożnych stempli. 
W centralnym miejscu są nasze cudne wielkanocne rameczki z barankiem, 
kurczakiem - moja ukochane to ta z zajączkiem. 
A Wasze do, których sięgacie najczęściej ?? 







Wykorzystałam poniższe tekturki:

 
 
Pozdrawiam Was serdecznie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia