poniedziałek, 11 maja 2020

Gwieździsta osiemnastka

Cześć!
Co prawda nie poznaliśmy się jeszcze zbyt dobrze, ale może zdążyliście już zdążyliście zauważyć,
że uwielbiam do każdej pracy dodawać kwiaty i oczywiście zielone gałązki. 
Męskie kartki są zawsze dla mnie wyzwaniem, a szczególnie te,
 które są dla młodych mężczyzn - tam roślinek raczej nie wepchnę.
Łatwiej mi z taką pracą, gdy wiem coś o adresacie - w tym przypadki nie znałam żadnych szczegółów, wiec na pomoc przyszły mi gwiazdki i świetne, rombowe tło.



Nie obyło się tradycyjnie bez chlapań i przedarć - czyli czegoś, co lubię równie, jak kwiaty.


Kompozycję uzupełniłam moim ulubionym wypełniaczem - gazą.



Na pudełku powtórzyłam motyw z kartki - romby i gwiazdki.


Użyłam:

  
  


A jak jest u Was? Lubicie tworzyć męskie prace?
I też najchętniej byście wepchnęły/li wszędzie kwiatki?
Dajcie znać w komentarzu.

Pozdrawiam serdecznie
Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia