poniedziałek, 4 maja 2020

Ślubna niespodzianka

Cześć!

Dziś chciałabym pokazać ślubny exploding box. Zaraz Wam powiem jak doszło do jego powstania. Otóż przyszli państwo młodzi poprosili mnie, żebym stworzyła oryginalne zaproszenie na ślub dla  rodziców, a zarazem miała to być prośba o błogosławieństwo. Ponieważ to wyjątkowa okazja, to i forma musiała być wyjątkowa. Stąd też mój pomysł na exploding box. Dla osób, które nie mają styczności ze scrapbookingiem, z pewnością takie pudełko będzie zaskoczeniem.


 Wewnątrz pudełka na środku przykleiłam tekturkę 3D pary młodej, którą posypałam pudrem do embossingu.
 

Na jednej ze ścianek umieściłam wytuszowany, piękny cytat pasujący do okazji,

     do tego dodałam na wieczku złocony napis "Zaproszenie", kilka tekturowych listków do kwiatowej kompozycji i gotowe.






Użyłam tu tych tekturek:

 T656_1.png T191_1.png
  T576_1.png T227_1.png 
 T471.png https://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-galazki%2C-liscie-i-kwiatki-2/1703

Pozdrawiam serdecznie,


Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia