poniedziałek, 9 listopada 2020

Coraz bliżej Święta

 Dzień dobry :)

Dziś w ramach inspiracji przygotowałam bożonarodzeniową kartkę z mnóstwem fabrykowych tekturek, bo inaczej się nie dało skoro w sklepie taki ogromny wybór. Jest to kartka shaker, czyli cała powierzchnia jest podwójna, a wierzchnia warstwa to przeźroczysta folia, pod którą wsypałam cekiny, mikrokulki, sztuczny śnieg i brokat. Do środka wkleiłam też urocze sarenki ze sklepu pomalowane markerami i kilka gwiazdek. Na wierzchu ułożyłam przestrzenną kompozycję kwiatową uzupełnioną tekturkową jemiołą, ostrokrzewem i kilkoma śnieżynkami. Ponieważ lubię jak się błyszczy i mieni to posypałam wszystko tłuczonym szkłem i odrobiną brokatu, a tekturki- pudrem do embossingu.






Kartkę zapakowałam w pudełko od Rzeczy z Papieru ozdobione tekturkową ramką ze sklepu.


Wykorzystałam:

B100_1.png B067.png

 B129.png T727_1.png

 B144.1.png

 RZ002.png

 Pozdrawiam serdecznie

 

Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia