poniedziałek, 23 listopada 2020

Pudełeczko na świąteczny upominek.

 W tym roku przygotowuję kolację wigilijną dla swojej rodziny i będę gościć ich w swoim domu.
Już nie mogę się doczekać, ponieważ uwielbiam święta, a jeszcze bardziej przygotowania.
Pomyślałam więc, że każdy przy talerzu znajdzie pudełeczko,
 w którym znajdzie się kilka słów ode mnie dla nich. 
Pudełeczko może być również idealnym opakowaniem na prezent np. biżuterię :)


Pudełko jakie wykorzystałam, ma przezroczyste wieczko. Dzięki temu efekt jest jeszcze ciekawszy.
Ręcznie robione poinsencje, przybielone szyszeczki, brokatowe kuleczki, gaza i sznureczek. Tak niewiele, a jaki ładny efekt :) Nie mogło zabraknąć cudownych tekturek, które zrobiły na pudełku całą robotę i niezwykle ubogaciły kompozycję.


Gałązki wyembossowałam pudrem do embossingu WOW Midas Touch.
 Daje on cudny efekt srebrno złotego błysku z opalizującymi płatkami.


Z kolei gałązki ostrokrzewu wyembossowałam białym pudrem.
 Idealnie zgrało się z całą kompozycją i kolorystyką pudełeczka.


Myślę, że podarowanie upominku w takim pudełku sprawi ogromną radość.
Moja rodzinka dostanie w nim parę miłych słów.
A Wy? Co planujecie? Może przyda Wam się takie pudełeczko :)

Tekturki, jakich użyłam w pracy:



Pozdrawiam i miłego tworzenia,
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia