poniedziałek, 8 marca 2021

Metryczka dla chłopca

 Cześć Kochani!

Czy wiecie, że w sklepie Fabryki Weny można znaleźć mnóstwo tekturek dla maluszków? Ja tworząc metryczkę dla małego Alberta z przyjemnością skorzystałam z gotowych kółeczek, w których można wpisać dane metryczkowe. Do podniebnego tła użyłam chmurek, które pomalowałam na biało markerem akrylowym. Tego samego markera użyłam do pokolorowania napisu "słodziak", dzięki czemu bardziej wyróżnia się z kwiatowego tła. A jak są kwiatki, to i niezastąpione fabryczkowe listki. Mam nadzieję, że metryczka w takim stylu przypadła Wam do gustu i skorzystacie z tego pomysłu.





Jeśli jesteście ciekawi, których dokładnie tekturek użyłam, poniżej prezentuję Wam zdjęcia wraz z linkiem do sklepu.






                                                Życzę Wam miłego dnia. Ściskam! Agata



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia