wtorek, 16 marca 2021

Wielkanocna DL-ka

Dzień dobry!
Całkiem niedawno - bo dwa dni temu uświadomiłam sobie, że do Świąt Wielkanocnych zostały tylko 3 tygodnie! A w związku z tym powinnam mieć przygotowane do wysyłki kartki wielkanocne... nie mam ich, więc wzięłam się do pracy. Przygotowałam kilka, w tym jedną bardziej na bogato, która zostanie dostarczona przez znajomego "kuriera" razem z upominkiem, więc nie muszę się martwić, że nie zmieści się w kopertę lub że zniszczy się w transporcie.



Jak Wielkanoc, to nie mogło zabraknąć pisanki - moja jest kwiatowa. 

 
Jakby ktoś po jajku nie zorientował się, na jaką okazję jest kartka - dodałam też napis. :D 



Muszę przyznać, że po tych wszystkich pastelowych pracach, które przygotowałam w ostatnim czasie - ta w żywych kolorach z czerwonym kwiatem była dla mnie lekkim wyzwaniem. No ale... kto nie lubi wyzwań?


Kompozycję uzupełniłam tradycyjnie drobniutkimi gałązkami i listkami. I oczywiście motylkami! 


Użyłam: 





Pozdrawiam
Paulina 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia