poniedziałek, 10 maja 2021

Boho zawieszka dla mamy

Cześć w poniedziałek!
 Dzień Matki zbliża się wielkimi krokami, więc przygotowałam na tę okazję zawieszkę w wersji boho. 
Wykonałam ją na bazie ze sklejki, którą "przedłużyłam" makramowym liściem, 


Głównym elementem jest  fabrykowy wianek z napisem w środku.



Jak w każdej mojej ostatniej pracy nie mogło zabraknąć kwiatów - ukochałam sobie te własnoręcznie wykonane. A do nich ideale pasują tekturkowe listki i zawijaski.  
Kompozycję kwiatową wypełniłam kilkami styropianowymi i proszkiem 3d. 

Postanowiłam bazę sklejkową owinąć sznurkowym warkoczykiem, by dodać pracy trochę lekkości i jako nawiązanie do makramowego listka.



W takich pracach z mnóstwem tekturek i w naturalnych barwach lubię wykorzystywać plasterki drewniane - z zebranych przeze mnie gałązek i pociętych piłą z pomocą taty. :) 



Wykorzystałam:






Pozdrawiam serdecznie
Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia