poniedziałek, 17 maja 2021

TURKUSOWY BOX

Dzień dobry

Maj to głównie miesiąc komunijny i dlatego w ramach mojej inspiracji chciałabym przedstawić Wam box na tą właśnie okazję. Wielu z nas nie wyobraża sobie, że praca komunijna może być w innym kolorze niż biel. Mam nadzieję, że zmienicie zdanie po obejrzeniu mojego boxa. Tym razem dominującym kolorem będzie turkus. Spytacie czemu akurat tak? A no temu, że dziewczynka przystępująca do Komunii jest ogromną wielbicielką turkusów. Jednak pomimo to miałam na uwadze jakie to święto i dlatego chcąc rozjaśnić trochę pracę, użyłam tu tylko białych kwiatów i tekturki również embossowałam na biało. Na środku umieściłam tekturkę 3D- kielich, a na ściankach cytat i postać klęczącej dziewczynki. Tak prezentuje się gotowy box.




 
 
Ze sklepu użyłam:
 
 T167_1.png KOM004.png 
 Tekturka - klęcząca dziewczynka - zarys - 2 szt - Komunia Pudelka_exploding_box_biale_01.jpg 
 
Pozdrawiam serdecznie
 

Małgosia

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia