poniedziałek, 30 sierpnia 2021

Delikatny box i kopertówka

Dzień dobry w ostatni poniedziałek sierpnia!
Kiedyś już przygotowałam pudełko z kieszonkami na gotówkę w wersji boho,
 więc teraz jest w wersji bardziej bardziej delikatnej, z jasnymi kolorami.

Na środku pudełka znajduje się mniejsze pudełeczko, w którym znalazła się karteczka ze ślubnymi życzeniami. 



Na każdej ze ścianek są tekturki, które mają symbolizować napisz z danej ścianki.
Jak widać poniżej wykorzystałam tekturki z bardzo różnych kategorii - nawet świąteczny domek znalazł swoje miejsce. 




 
Na środkowym pudełeczku umieściłam kwiatki, a między nimi tekturkowe gałązki.


Dopełnieniem każdej ze ścianek  i okrągłego taga przymocowanego do wieczka są zembossowane na złoto mini serduszka. 


Na tę samą okazję klientka zamówiła też kopertówkę, która  miała być elegancka, delikatna  i również w konkretnych kolorach - biel z jasną zielenią i złotym dodatkiem.
Wykorzystałam więc nowość - przepiękną ramkę, która urzekła mnie od pierwszego wejrzenia. 



  Moim zdaniem ta ramka i kilka dżetów wystarczy, by był ekstra efekt!



Użyłam:










Pozdrawiam serdecznie i życzę twórczego tygodnia! 
Paulina



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia