poniedziałek, 23 sierpnia 2021

Energetyczny roślinny layout

 Cześć Kochani!

Czy "umiecie w layouty"? Jeśli nie, to mam dla Was świetną wiadomość. Można się tego nauczyć, a Wasz dom będą zdobić przepiękne prace. Moim nauczycielem jest Kiga Bet, cudowna artystka z Będzina! Gdy zamarzyłam nauczyć się tworzyć scrapy, to wiedziałam, że chcę się ich uczyć od Kingi. I mimo, że już wiem, że już chyba czuję o co chodzi, to i tak chętnie korzystam z jej kolejnych lekcji. Tą mixmediową bazę pod LO tworzyłam właśnie z Kingą. Magią layoutów jest mnogość wykorzystywanych materiałów i totalny brak ograniczeń. Struktury, pasty, żele, farby, rzeczy z recyklingu, no i oczywiście tekturki! Na każdą okazję. Z napisami, kwiatami, cytatami... co Wam się tylko zamarzy. Dla mnie ozdobne tekturki z Fabryki Weny są nieodzownym elementem kompozycji moich prac. Sami zobaczcie jakich cudeniek użyłam tym razem.




Do stworzenia kompozycji użyłam:



Ściskam Was ciepło!
Agata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia