poniedziałek, 1 listopada 2021

Bajkowy zestaw

 Dzień dobry.

Wczoraj mieliśmy Halloween, ale ja jakoś nie przepadam za pracami w takim klimacie, dlatego tez pokażę Wam coś zupełnie innego: bardzo kolorowy, bajkowy zestaw na urodziny dla małej księżniczki, który składa się z dużego drewnianego pudła na przydasie, kartki i exploding boxa.

 
Jak sami widzicie jest bardzo różowo i mnóstwo tu cekinów i brokatu. Całe szczęście, że w sklepie można znaleźć dużo różnych kształtów shakerów. Ja wykorzystałam cyferkę i wypełniłam ją wszelkiej maści świecidełkami. Dodatkowo skorzystałam z napisu "imię na zamówienie" i  kolejnej opcji jaką jest "cyfra i dwa wyrazy", ale w wersji drukowanej. Ten ostatni napis rozdzieliłam, bo cyferkę umieściłam na torcie 3D, który również jest w sklepie, Może mało go widać spod ozdobnej taśmy materiałowej, ale zapewniam, że to tort fabrykowy ;) Poniżej jeszcze kilka zdjęć szczegółów.







Ze sklepu wykorzystałam:

Tekturka - ażurowa cyfra - 5 - pięć Tekturka - shaker box - cyfra - 5 - pięć 

 Tekturka - NAPIS NA ZAMÓWIENIE - liczba + dwa wyrazy  Tekturka - napis - WYRAZ NA ZAMÓWIENIE 

Pudelka_exploding_box_biale_01.jpg  RZECZY Z PAPIERU - Baza do kartki KWADRATOWA - 5 szt - biała - 14 x 14 cm 

T444.png

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia