poniedziałek, 22 listopada 2021

Świąteczne w nietypowych kształtach

 Cześć! Jeszcze niedawno pokazywałam Ci moją propozycję wrześniowej kartki ślubnej,
a dziś już nadszedł czas na świąteczne kartki.
Zostało nam nieco ponad miesiąc do świąt  - niby sporo czasy, ale prace nad kartkami trwają już od dawna.

Zaprezentuję Ci kilka kartek w nietypowym kształcie.
 Wszystkie przygotujesz z użyciem białej bazy oraz trzech arkuszy papieru - zielonego, czerwonego, beżowego
i odrobiny kraftowego oraz ulubionych tekturek  - tutaj ogranicza Cię tylko wyobraźnia!
Ja dodałam od siebie mech, kulki styropianowe, które świetnie imitują śnieg no i jak święta, to coś błyszczącego
 (z tym to mnie trochę poniosło! :)) - ale to nie jest konieczne - świetny efekt uzyskasz też bez tych dodatków.
Nie byłabym sobą, gdybym na koniec wszystkiego trochę nie pochlapała. 
A i co najważniejsze - nie potrzebujesz też maszynki ani wykrojników! 

Żeby ułatwić Ci pracę nad świątecznymi kartkami, przygotowałam coś dla Ciebie - na końcu czeka na Ciebie niespodzianka!











Tekturki, które wykorzystałam: 







No i teraz czas na niespodziankę - przygotowałam dla Ciebie szablony tych kartek (PDF), które wystarczy wydrukować i wyciąć, a jeśli korzystasz z plotera - mam dla Ciebie pliki w formacie SVG. 
  Jeśli chcesz skorzystać z niespodzianki - wystarczy, że klikniesz w prezent,
a przeniesiesz się do dysku, skąd pobierzesz oba formaty. 

Będzie mi bardzo miło, jeśli zdecydujesz się skorzystać z szablonów i pochwalisz się efektami. 
Jeszcze milej mi będzie, gdy oznaczysz mnie na na Facebooku lub Instagramie
(wszędzie jestem jako  Pusia.Art), bym mogła zobaczyć efekty Twojej pracy.
Daj znać w komentarzu pod postem na Facebooku Fabryki Weny czy takie paczuszki są dla Ciebie przydatne
 i chcesz ich otrzymać ode mnie więcej. 

Pozdrawiam i życzę twórczego dnia!
Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia