sobota, 18 grudnia 2021

Leśny albumik

 Leśny albumik,

 coś co uwielbiam tworzyć. 

Uwielbiam ten styl, te zwierzątka, te zielenie, beże, odcienie drewna. Bardzo często jestem proszona o to by wykonać coś takiego. I tym razem tak się stało. Wykonałam albumik leśny, który jest prezentem od Mamy dla synka. Cudowna pamiątka, która zostaje na lata, prawda? Zawsze wtedy wyobrażam sobie jak za 20 lat wspólnie otwierają taki albumik wypchany zdjęciami, jest dużo emocji, wzruszeń. Piękne wspomnienia w jednej książce, wspaniałe prawda?


Mama, która prosiła o wykonanie albumiku chciała by na okładce widniał napis. Nie do końca wiedziała co by chciała aby było napisane... więc pozostawiła to mi! A Ja wielka fanka cytatów od Fabryki mam ich dość sporo więc od razu znalazłam właściwy.

W albumiku znalazło się miejsce na zdjęcie usg, które przyozdobiłam słodkim bociankiem.
Całość, jak zwykle dopełniłam gwiazdkami! Bez których jak wiadomo nie zabieram się do pracy, hahaha :)



Całą bazę tworzyłam sama. Zawsze do środka używam grubego papieru eko od Rzeczy z Papieru. Papier od nich nigdy mnie nie zawiódł. Nigdy się nie wygina, nie faluje, tak jak to czasem bywa z innymi. Przechodzi również szerokie testy mojego prawie 2 latka, także sami rozumiecie! :)

Do stworzenia albumiku użyłam:




Bardzo Wam dziękuję za uwagę. Podzielcie się koniecznie w komentarzach czy i Wy lubicie leśne klimaty w pracach? Buziaczki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia