niedziela, 19 grudnia 2021

Męski exploding box

 Witajcie!

Jesteście pewnie w przedświątecznym szale sprzątania, zakupów, dekorowania, ale mam nadzieję, że w wolnej sekundzie do nas zaglądacie.
W grudniu, a właściwie już w listopadzie zostało zaprezentowanych tyle prac właśnie świątecznych, że pewnie macie już ich lekki przesyt. Pomyślałam sobie zatem, że ja się wyłamię i pokażę Wam męskiego exploding boxa. Z uwagi na to, że jubilat jest kierowcą w transporcie drewna, miałam twardy orzech do zgryzienia. Z pomocą przyszedł mój Synek a właściwie jego zabawki ;) Zresztą, gdybyście nie mieli na stanie synków z resorakami, to jak znam naszą Szefową, wykona auto ciężarowe 3D ;).
 Resztę formalności dokonały tekturki Fabryki Weny.







Użyłam:





Spokojnych przygotowań do świąt Wam życzę!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia