niedziela, 30 stycznia 2022

JAGODOWE KARTKI DLA BABCI

 Witajcie!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kartki wykonane dla dziadków, ale nie przeze mnie! Autorką ich jest moja 16- letnia córka Jagoda.
Chciała ona sama wykonać prezent. Zależało jej również na tym, by zostały zrobione ze szczególną starannością. Podzieliłam się z nią kilkoma wskazówkami na kompozycję, czy też układ elementów na kartce, ale wybór papierów, dodatków i ostatecznej kompozycji zostawiłam jej.
Chciałam Wam dziś pokazać, że nasza pasja może być wspaniałą okazją do wspólnego spędzania czasu z rodziną.
I tak sobie pomyślałam, że tu - w DT Fabryki Weny  - tworzymy specyficzną familiarną atmosferę i relacje. Produkty fabrykowe łączą i zacieśniają po prostu więzi ;)
Dopowiem Wam tylko, że dziś mój Synek Franek poprosił mnie, bym pomogła mu w stworzeniu kartki dla taty na urodziny. 
Uwaga zatem! Korzystanie z tekturek Fabryki Weny jest zaraźliwe ;)





Do wykonania tych kartek Jagoda użyła:




Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia