środa, 19 stycznia 2022

Pudełko dla babci i dziadka

 Cześć po raz pierwszy w nowym roku!

Sezon na prace na zbliżające się święto babć i dziadków w pełni, więc i ja chciałabym Ci coś pokazać.
Dla mnie to święto kojarzy się zawsze z dniem spędzonym z dziadkami - przy herbacie i wspólnym graniu w karty,
a czas osładzały nam łakocie babci wykonania.  Często razem z kuzynami zostawaliśmy na noc u dziadków,
 a wtedy obowiązkowe było kakao z miodem (z dziadkowej pasieki) na dobranoc. Jako prezent zawsze była własnoręcznie wykonana laurka i coś słodkiego lub mieszanka herbat. 
Teraz, gdy jesteśmy dorośli nadal odwiedzamy na herbatę, a prezent jest ten sam - kartka i coś drobnego.
Tym razem przygotowałam pudełeczko, w którym umieszczę herbatkę i pralinki.
Pudełko wykonałam z gotowej bazy na kwadratową  kartkę.
 Ozdobiłam oczywiście mnóstwem kwiatów i wizerunkiem babci i dziadka (swoją drogą - uwielbiam tę tekturkę wykorzystywać na wiele okazji m.in.: rocznice, śluby). Kompozycję zbudowałam na tekturkowym wianku,  uzupełniłam ją sztucznymi gałązkami paproci i tekturkowymi listkami. 
Tym razem ominęłam szufladę z błyskotkami, jednak nie mogłam się powstrzymać i dodałam mech
i styropianowe kulki. 






Wykorzystałam:




Pozdrawiam
Paulina 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia