poniedziałek, 28 listopada 2022

Coraz bliżej Święta

Dzień dobry :)

Ani się obejrzymy, a za chwilę będą Święta. Postanowiłam nie czekać na ostatni moment i już zacząć robić kartki świąteczne, bo potem mam z tym problem. Dzisiejsza kartka jest w kształcie bombki. Nie będę o niej pisać szczegółowo, tylko Wam powiem żebyście zajrzeli do sklepu, do działu Boże Narodzenie. Tam jest taki wybór tekturek, że nie wiadomo co wybrać. Ja miałam z tym jak zwykle problem, dlatego użyłam ich dość sporo. Oczywiście nie mogło też zabraknąć moich ulubionych zawijasków, ale tym razem w wersji świątecznej. A nieświąteczne tekturki również się super sprawdzą w świątecznej pracy, np. to okno, które możecie zobaczyć na zdjęciach. Na koniec jeszcze dodam, że wszystkie tekturki embossowałam na gorąco, żeby dodać im trochę błysku. W końcu to Święta, musi się mienić i błyszczeć :)





Ze sklepu wykorzystałam:  

  

          

  

Pozdrawiam


Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia