piątek, 11 listopada 2022

Urodziny w leśnym klimacie

 Siemaneczko!

Niektórzy już żyją świętami, ale ja w dalszym ciągu delektuję się jesienią i spacerami po lesie wśród sterty wielobarwnych liści. Właśnie po jednej takiej przechadzce nabrałam ochoty na zrobienie kartki  w leśnym klimacie. 

Lubię kiedy praca ma wiele warstw i faktur, dlatego tak bardzo upodobałam sobie tekturki. Moimi ulubionymi są właśnie listki, których Fabryka Weny ma w swojej ofercie naprawdę ogromny wybór. Pokażę Wam dziś moje ulubione.


Bardzo często obrabiam tekturki malując je na jakiś kolor lub je embosując, jednakże do prac w stylu boho, rustykalnym czy leśnym dużo bardziej lubię zostawić je w surowym stanie.


Do wykonania tej pracy wykorzystałam:




Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia