piątek, 11 sierpnia 2023

Bliźniacze boxy

 Dzień dobry 

Na dzisiejszą inspirację mam dla Was dwa boxy na chrzest dla bliźniaków. W sumie to się cieszę, że mogłam przygotować aż dwa, a jeszcze fajniej, że dla chłopca i dla dziewczynki. Jak sami zobaczycie użyłam w nich mnóstwo tekturek żeby były troszkę bardziej różnorodne, ale to żaden problem gdy w sklepie taki wybór. Oprócz gotowych tekturek użyłam też napisów na zamówienie, co uważam za super rozwiązanie. Taki przestrzenny napis wygląda bardziej elegancko niż wydrukowany. No i nie wyobrażam sobie boxa bez tekturki 3D. Których dokładnie produktów ze sklepu użyłam, dowiecie się ze zdjęć.

 


 

 


 



Ze sklepu użyłam:
 
 
 
 


Pozdrawiam
 

Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia