poniedziałek, 7 sierpnia 2023

Przysięgam uroczyście, że knuje coś niedobrego.

"Przysięgam uroczyście, że knuje coś niedobrego.."

Każdego roku 9 sierpnia obchodzimy Światowy Dzień Miłośników Książek.

Nie jestem dużym czytelnikiem, raczej wg nie czytam (wiem, wiem proszę mnie zostawić w spokoju każdy robi to co lubi 😆) ale pierwsze co mi przychodzi do głowy, jak pomyśle o książkach to Harry Potter.
Wiec pomyślałam, że to idealny temat przewodni tego dnia! Wykorzystałam zestaw tekturek z Fabryki Weny inspirowany Harrym. Pomalowałam tekturki na czarno żeby bardziej pasowały do klimatu tej inspiracji, jeżeli nie posiadasz dużo mixmediow, do tekturek spokojnie możesz użyć np. zwykłego czarnego flamastra jak ja tym razem! Dodatkowo dałam pare małych gwiazdek, które można wziąć z wielu zestawów w Fabryce Weny.

Oto okładka mojego mini albumiku..





A Ty, dużo czytasz?

Wykorzystane produkty:



Buziaki Zuzia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia