środa, 5 października 2016

Gościnnie Aneta Artym-Baryła

Środek tygodnia, nowy miesiąc...

Czas przywitać się z pierwszą z naszych dwóch Gościnnych Projektantek października :)
Powitajcie Anetę!



A oto co Ona sama ma nam dziś do powiedzenia:

Z wielką radością przyjęłam zaproszenie od Fabryki Weny i dziś mam okazję wystąpić gościnnie w jej progach, za co bardzo dziękuję. 
Na imię mam Aneta, być może natknęliście się już w sieci na moje prace opatrzone Nickiem AnetaA. Pracami ręcznymi zajmuję się już od jakiegoś czasu, zaczęłam jeszcze w ubiegłym wieku. Próbowałam wielu rzeczy i technik, ale całkowicie przepadłam w papierach… to moja wielka pasja, uwielbiam głaskać, wąchać nowiutkie papiery, zachwycać się nimi, czasami długo leżą i czekają, bo szkoda mi je ciąć :)
 Długo nie mogłam przekonać się do tekturek, nie wiedziałam, jakie i gdzie umieszczać w kompozycjach, ale … spróbowałam i coraz ich więcej w moich pracach. 

Dziś pokażę dwie prace – kartkę z okazji ślubu oraz … literkę na dobry sen. Litera jest dla mojej córki, która właśnie rozpoczęła nowy etap w swoim życiu – studia, a żeby miała tylko dobre sny zrobiłyśmy dla niej monogram z łapaczem snów. 
W obu pracach oczywiście tekturki Fabryki Weny. Tekturki poddałam obróbce mediowej ;), ramkę lekko pokryłam gesso, posypałam brokatem i pochlapałam tuszem. Tekturki na monogramie przeszły więcej – użyłam gesso, mgiełek, tuszów i akwareli. Tekturki świetnie to zniosły, z czystym sumieniem mogę polecić :)












A na zakupy zapraszamy do sklepu:

      

Pozdrawiamy!
Fabrykowa Ekipa i Aneta :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia