poniedziałek, 30 października 2017

Mroźna budka

Dzień dobry kochani!
Pogoda nas nie rozpieszcza, wiatry i deszcze dokuczają. Coraz zimniej. Chyba idzie zima...
Więc aby się wczuć w taką zimową atmosferę, zrobiłam w końcu swoją własną budkę
 - wersja zimowa - Mroźna Budka.


Bazę mojej budki stanowi Budka Duża 3D od Fabryki Weny. 
Do dekoracji użyłam tła z cegiełek, różnej wielkości kamyczki 3D, gazę, kwiatki, szyszki, gwiazdki i inne zimowe dekoracje. Wszystko kleiłam przy pomocy medium żelowego i zagruntowałam białym gessem. Potem farbkami akwarelowymi dodałam kolor mojej budce, aby współgrała z moimi foamiranowymi kwiatka. 
Na koniec, posypałam brokatem.







Użyte tekturki:



Życzę miłego popołudnia.
Pozdrawiam,





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia