sobota, 21 października 2017

Zbuduj sobie sanie - sam!

Ho! Ho! Ho!

A nie, to nie ten czas jeszcze... A może jednak? Nie... Dopiero październik przecież.
 Ale ja taka w świątecznym klimacie ostatnio, iż z potrzeby chwili zorientowałam się,
 że nie mam pod ręką nic do świątecznej stylizacji zdjęciowej. 
Miałam jednak cudne Fabrykowe tekturki sanek 3D w wymiarze maxi.
Dokładnie wymiary sań po złożeniu to 22,5 x 8,5 x 9 cm. 
I to było to, co było mi potrzebne.


Chcecie stworzyć podobne? Nic prostszego! Do dzieła!


Na pierwszy rzut potrzebujemy:
- zestaw tekturek - SANIE DUŻE 3D
- klej
- bejcę lub  farbę


Malujemy wszystkie elementy z obu stron bejcą  i czekamy aż wyschną!


Suche elementy sklejamy ze sobą


W kolejnym etapie potrzebujemy:
- czerwony filc
- koronki
- sznurek dwukolorowy
- metaliczny złoty kordonek
- klej


Złotym kordonkiem obklejamy dokładnie obrys sanek


Z filcu wycinamy prostokąt o wymiarach 6,3 x 21cm


Dokładnie go wklejamy w sanie zaczynając od góry aż do zaokrąglenia


Wykańczamy naklejając ozdobne koronki


Boki możemy wymiziać Inka Gold - u mnie kolor morelowy


Doczepiamy sznurek sterujący. Wycinamy dziurki w tekturkach i przywiązujemy kolorowy sznurek.


Na koniec z tyłu sań montujemy kokardkę, sznurek oraz dowolną ilość świątecznych dodatków.: cynamon, szyszki, anyż, bombkę, dzwoneczek i odrobinę sztucznej choinki. Delikatnie pokrywamy białą farbą akrylową lub pastą strukturalną.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia