sobota, 23 marca 2019

Gościnnie po raz drugi - Marlena

Dziś czas na moją drugą gościnną inspirację dla Fabryki Weny.
Postanowiłam Was zasypać "już" wielkanocnymi kartkami, bo dobrze jest być przygotowanym ;)

Pierwsza świąteczna kartka ma format DL i utrzymana jest w vitnage'owym stylu z dodatkiem koronek i embossowanymi na złoty kolor tekturkami: pisanki 2D z kwiatami oraz napisem "Alleluja". Kartka ma dwie warstwy, z czego jedną podkleiłam z obu stron koronkami i serwetkami z wykrojnika. Główną kompozycję z pisanką osadziłam na owalnej serwetce, na której też umieściłam wianek z sizalu okręcony białą satynową wstążką. Kompozycji dopełniają wycięte kwiatowe elementy, papierowe kwiaty i i motylki. fot. 1-6

Kolejne propozycje kartek to uproszczone wersje tej pierwszej :) Tu jednak pobawiłam się pudrami do embossingu, postanowiłam tekturki pisanek ozdobić dwukolorowo, do czego użyłam złotego i białego pudru. W ten sam sposób ozdobiłam napis "Alleluja" oraz bazie w pęku, którym ten zabieg szczególnie się przysłużył ;) Na tych kartkach również znajdziecie wycięte kwiatowe kompozycje oraz motylki, a także koronkę, gazę, kwiaty i cieniowania.

Liczę, że zainspirowałam Was i pochwalicie się swoimi wielkanocnymi kartkami. w których użyliście Fabrykowe tekturki :)

Pozdrawiam, Marlena













Wykorzystałam poniższe tekturki:

 
 

30 komentarzy:

  1. Obie kartki śliczne. U mnie w tym roku Wielkanoc jest bardzo skromna, craftowa często, więc miło popatrzeć na takie świąteczne bogatosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja mam nadzieję, że u mnie na tych trzech się nie skończy ;) i chętnie zobaczę Twoje kraftowe inspiracje :D

      Usuń
  2. Piękne, bogato zdobione kartki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie piękna wiosna! Uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki! Czas chyba już zacząć przygotowania da Wielkanocy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zgadzam się, termin jak najbardziej najlepszy, bo do świąt już tylko przysłowiowy "rzut beretem" ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajne kartki. Pięknie ukwiecone.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piękne! Nie umiałabym wybrać, która najpiękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne. Czy są na sprzedaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) w sprawie kartek proszę o kontakt na e-mail:
      Stylowa88@gmail.com
      Pozdrawiam Marlena Hojda-Łuczka

      Usuń
  8. piękne prace, szczególnie pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) przyznam że pierwsza była robiona jako ostatnia ;) jak już się rozkręciłam 😁

      Usuń
  9. Wspaniałe kartki, takie bogactwo i tyle kwiatów! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki i jakże kwieciste :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia